بیمارستان آتیه

تهران پایتخت ایران و منبع تمام بیمارستان های مجهز و مدرن کشور است. البته این امر طبیعی است چرا که تهران به عنوان پایتخت کشورمان نه تنها اکثر بیمارستان های مجهز را در خود جای داده است بلکه اکثر دانشگاه های معتبر، مراکز علمی برجسته و تجهیزات و بانک های اصلی کشورمان نیز در این شهر قرار گرفته است. در تهران بیمارستان های مدرن و مجهز زیادی قرار گرفته است همان طور که می دانید بیمارستان های این شهر نیز مانند همه جای دنیا به دو دسته بیمارستان های خصوصی و دولتی تقسیم می شوند. اکثر مردم از شهرستان های مختلف برای مراجعه به بیمارستان های تهران راهی این شهر می شوند. بیمارستان آتیه یکی از این بیمارستان های مجهز است که در پایتخت قرار گرفته است. اما باید توجه کنید که شما برای همراهی بیماران خود جهت مراجعه به بیمارستان آتیه تهران نیاز به یک اقامتگاه در حوالی این بیمارستان دارید. پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه بیمار خود را راهی بیمارستان تخصصی آتیه کنید، به دنبال اجاره آپارتمان مبله در تهران  در همین منطقه ای که بیمارستان اتیه قرار گرفته است، باشید. با اجاره اپارتمان مبله یا اجاره سوئیت در تهران می توانید خیال خود را از بابت اقامت در این شهر و همراهی بیمار خود راحت کنید.


آشنایی با بیمارستان آتیه


حال که خود را آماده سفر به تهران و مراجعه به بیمارستان آتیه تهران کردیدبد نیست ابتدا کمی با این بیمارستان تخصصی و فوق العاده مجهز اشنا شوید و سپس راهی تهران شوید. زمانی که صحبت از بهترین بیمارستان خصوصی به میان می آید، ابتدا نام بیمارستان تخصصی آتیه مطرح می شود. بیمارستان آتیه یکی از بهترین بیمارستان های خصوصی تهران است که در سال 1376 تاسیس شده است. این بیمارستان در سال 1376 با هدف درمان بیمارانی که مشکل ارتوپدی دارن تاسیس شد. شاید برایتان سوال باشد که در این سال چه کسی با هدف درمان بیماران ارتوپدی این بیمارستان را تاسیس کرد. دکتر خلیل زاده که خود از برجسته ترین انسان های روزگار بود، موسس این بیمارستان مجهز است. ایشان در ابتدا با هدفی که داشتند سعی کردند هزینه ساخت بیمارستان اتیه را پرداخت کنند.


بیمارستان آتیه


البته بهتر است بدانید بیمارستان تخصصی آتیه در سال 1377 توانست در انواع زمینه ها و رشته های پزشکی، خدمات درمانی ارائه کند و به عنوان یکی از کامل ترین بیمارستان های خصوصی تهران مطرح شود. از نظر وسعت می توان بیمارستان تخصصی آتیه را به عنوان یکی از بزرگ ترین بیمارستان های خصوصی کشورمان معرفی کرد چرا که این بیمارستان در زمینی به مساحت 4300 متر مربع و با زیربنای تقریبا 24 هزار متر مربعی در 12 طبقه ساخته شده است. این را نیز ضافه کنیم که بیمارستان تخصصی اتیه یک بیمارستان کاملا خصوصی است که توسط وزارت بهداشت درمان و اموزش پزشکی کشومان، نظارت مستقیم دارد. بنابر این خیالتان از بابت بیمار خود راحت باشد چرا که کادر درمان این بیمارستان جزو بهترین پزشکان و پرستاران کل کشور هستند.فرایند جذب نیرو بیمارستان تخصصی آتیه بسیار سخت است. پس هیچ جای نگرانی نیست.

منبع خبر :