نقدی بر سریال دارک

من بعد از دانلود دارک و تماشای کامل فصل 1، 2 و 3 دارک، این نقد را می نویسم، بدون هر گونه اسپویلر. موضوع اصلی داستان شامل پارادوکس سفر در زمان، بعد چهارم و جهان موازی است. کاملاً برجسته و یکی از بهترین سریال های وب است که تا به حال دیده ام. هر سه فصل، از ابتدا تا انتها، هرگز نتوانست مرا هیجان زده کند. هر قسمت از این سریال پر از پیچ و خم بود (عمدتاً فصل 2 و 3).


من آن را دوست دارم زیرا نویسنده و بدیهی است که کارگردان در اجرای تعلیق از فصل 1 تا 3 بسیار موفق است و توضیح پایانی بسیار منطقی است. می دانم که برخی می گویند خیلی پیچیده است، اما اگر تمام قسمت ها را با دقت تماشا کنید و هیچ جزئیاتی را از دست ندهید، واقعاً برای شما شگفت انگیز خواهد بود!



نقدی بر بازیگران دارک


بازیگران سریال دارک خوب هستند، هیچ کس آن را خیلی دراماتیک نکرده است. اما نحوه عملکرد آنها، احساسات آنها واقعاً من را تحت تأثیر قرار داد. آهنگ‌های موسیقی، عمدتاً عنوان آهنگ، آهنگ مورد علاقه من شد. غمگین است، اما به نوعی بسیار جذاب و آرامش بخش است.


داستان کاملا غیرقابل پیش بینی و پیچیده است، اما به روشی منطقی، فصل 1 سوالات زیادی در ذهن بینندگان ایجاد می کند و فصل 2 با موفقیت به اکثر آنها پاسخ داد، بدیهی است که برخی از آنها عمداً نگه داشته شدند تا در فصل 3 افشا شوند، و این فصل گذشته ما را ناامید نکرد.، شما همه پاسخ ها را خواهید داشت.


افرادی که به تماشای آن فکر می‌کنند، من به آنها توصیه می‌کنم، اگر نظری در مورد پارادوکس سفر در زمان دارید، آن را دنبال کنید، در غیر این صورت برای شما مناسب نیست. واقعاً فکر برانگیز و واقع بینانه است. من آن را به کسانی که عاشق ژانر علمی تخیلی هستند توصیه می کنم. من عاشق تماشای آن بودم، هیچ سریال دیگری مانند دانلود دارک مرا شگفت زده نکرد.


سریال جذاب دارک


اولین سریال وب آلمانی زبان نتفلیکس، DARK یک ساعت بسیار جذاب است! این ترکیبی جالب از معمایی هیجان انگیز و علمی تخیلی دراماتیک است. طرح استادانه برنامه ریزی شده آن به طرز بی عیب و نقصی توسط خالقان برنامه، باران بو اودار و جانته فریز اجرا شده است. به آنها و کل تیم دارک برای کشف این داستان جذاب سفر در زمان قدردانی می کنیم!


من دوست داشتم که چگونه داستان از طریق عکس‌های خانوادگی باز می‌شود و چگونه آنها نقش مهمی در خط داستانی بازی می‌کنند. ساعت طلایی، نام شارلوت، آویز نقره ای سنت کریستوفر، بارانی زرد، در حلقه زمان به زیبایی بافته شده اند و در نوع خود به نماد و یادگاری تبدیل شده اند.


شهر کوچک آلمانی ویندن که خواب آلود است، پس زمینه مناسبی برای داستان است. رازهای خانوادگی در هم تنیده شده و درام بین شخصی از سال 1953 تا 2019 و پس از آن به نمایش درآمده است. وجود یک کرم چاله در سیستم غار زیر نیروگاه هسته‌ای محلی، و دوز شادی از رنگ‌های روشن دهه 80 ممکن است باعث شود این سریال شبیه به یکی دیگر از سریال‌های محبوب نتفلیکس به نام چیزهای عجیب و غریب به نظر برسد، اما این مقایسه به سرعت از بین می‌رود. پیچیده می شود، شبکه شخصیت ها در گذشته جذاب شهر ریشه می گیرند و بیننده غرق می شود.


پلان و نماها


سریال سبک بصری مشخصی دارد. نماها بلند و کشیده هستند. آهنگ حیرت‌انگیز و موسیقی پس‌زمینه نمایش مطابق با نام آن است و موسیقی مانند زمان در این نمایش زنده است!


سرعت سریال دارک کند اما خوشحال کننده است. مواقعی وجود دارد که فرد تحت فشار قرار می گیرد تا مکث کند و فکر کند. S3 در مقایسه با دو فصل اول کمرنگ است. کمی هم بیمارگونه است. با این حال، رشته داستان همچنان به شدت بر بیننده چنگ می زند. زمانی که تمام رشته‌ها به هر شخصیت متصل می‌شوند تا وب داستان کامل را تشکیل دهند، سرعت در قسمت دوم دوم افزایش می‌یابد. هنر زیبای داستان گویی به هر شخصیت وزن کافی داده و آنها را به خوبی با یکدیگر و داستان پیوند داده است.


لویی هافمن در نقش یوناس خانوالد بازی فوق العاده ای ارائه کرده است! او این شخصیت پیچیده را به راحتی بازی کرده است. صبور باشید و تجربه تماشای آن بی نظیر است!


برای دانلود و تماشا سریال دارک اینجا کلیک کنید


دانلود دارک

منبع خبر :